Skip to main content

100/10 todella hidas

  • 11. joulukuuta 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Muutaman viikon on nyt tullut seurattua tätä liittymänopeutta. Liittymä on 100/10 koti-tv paketti.

Suurin nopeus mitä olen liittymälle saanut mitattua on ollut luokkaa 18/6. Ei siis aivan luvattua nopeutta. Tuollainen normaali keskivertonopeus on luokkaa 8/4. Välillä jopa 2/1.

Asiakaspalveluun ei pääse läpi puhelimella. Vikailmoitus tehty automaattiin. Lisätietoja ei voi antaa koska kukaan ei vastaa.

Ei kai tämmöisestä tarvitse maksaa???

  • 11. maaliskuuta 2011
Jos laajakaistaliittymästäsi on avoin vikailmoitus, voit jättää lisätietoja soittamalla Vikapalvelun numeroon 0206 90101 ja tunnistautumalla vianrajausautomaatille.

  • 14. maaliskuuta 2011
On avoin vikailmoitus. Ja on jätetty lisätietoja. Eipä ole mitään parannusta tapahtunut. Ei kertaakaan yli 20 ollut nopeus...

  • 16. maaliskuuta 2011
Jos haluat väliaikatietoja vikailmoituksen etenemisestä tätä kautta, niin lisää asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Vastaa