Miksi soneran 3G ei toimi asunnossa eikä kunnolla ulkonakaan vaikka soneran kuuluvuuskartan mukaan pitäisi kuulua. Olen soittanut soneran vikapalveluun useita kertoja mutta ei siitä ole mitään apua. Usein kännykkään (iPhone 4) tulee teksti ettei kenttää ole, ei siis muutakaan kuin 3g.
Eräänä iltana sain nettiviestin että mikset vastaa kännykkään, neljästä puhelimesta oli koitettu soittaa viidentunnin ajan eikä yhtään puhelua tullut perille. Tämä alkaa pikkuhiljaa veetuttaa niin paljon että pitäisikö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen kun myyty tuote ei vastaa sitä mitä olen ostamassa.
Ja laskun summakin ylittää jostain käsittämättömästä syystä sovitun kuukausimaksun (50 euroa) vaikka en ole kertaakaan ylittänyt saldo yms rajoja. Miten olisinkaan voinut ylittää kun esim netti nopeus on luokkaa 0.04 Mps. Jatkuvasti joudun sanomaan puhelimessa että tämä yhteys voi sitten katketa aivan koska vaan mutta tämähän onkin soneran yhteys ja he eivät välitä paskaakaan asiakkaista kunhan saavat vain kuukausimaksun.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.