Morjens.
Aikaisemmat vuodet oli käytössä Telian ”valokuitu” (eli tuli vanhoja kuparilinjoja pitkin kerrostalon kolmireikäisestä puhelinpistokkeesta), nyt keväällä vähän kuin pakotettiin siirtymään kaapelinetin käyttäjäksi, kuulemma muillakin se on.
No, ei siinä mitään paitsi alusta lähtien ollut paljon ongelmia, välillä ollut useankin päivän netti kokonaan poikki ja modeemi vilkuttaa punaista valoa, välillä toimii taas jonkun aikaa kunnes alkaa katkoa yhteyttä.
Telian chatin kautta tehty useampi vikailmo, enää ei tarjota muuta kuin Telian Helppiin soittoa (2.5€/min), vika kuulemma näyttäisi olevan oman pään fyysisissä asennuksissa (vaikka netti välillä jonkun aikaa toimiikin??)
Eli täysi susi koko tuote, oliko tässä enää muuta vaihtoehtoa mitä kokeilla paitsi reklamointi ja kaupan purku?
Modeemina toimii Telian toimittama Technicolor CGA4233, kokeiltu jo useammalla laitteella eikä auttanut.