Skip to main content

Kemissä jo kolmatta päivää netti reistailee.

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Muutaman minuutin kerrallaan yhteys toimii päivässä. Mikähän on vikana? Koko ajan jotain vialla Soneran yhteyksissä.

3 kommenttia

  • March 5, 2011
no nyt se on jo neljättä päivää

  • March 6, 2011
ja nyt se on jo viidettä päivää... aina muutaman minuutin toimii per päivä

  • March 9, 2011
Ei ole Kemin alueella ollut tiedossa olevia verkkovikoja maaliskuun aikana. Yksi jakokaappi on ajettu lumiauralla rikki, mutta senkin kautta yhteyden toimivat. Muuta ei Kemistä viimeisen parin viikon ajalta löytynyt.

Laajakaistaliittymän vikailmoituksen tekoon on kaksi vaihtoehtoa:

1. Soita numeroon 0206 90101. Numeroon ei tarvitse jonottaa, koska siihen vastaa vianrajausautomaatti. Loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun hoidettavaksi.

2. Tee vikailmoitus kirjallisesti Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lähetetty lomake menee Vikapalvelulle ja lomakkeen lähettäjään otetaan yhteyttä jos asia sen vaatii. Tästä syystä lomakkelle kannatta laittaa puhelinnumero josta sinut saa parhaiten tavoitettua.