Skip to main content
Kiinnitetty aiheUutinen

Uusi kirjautuminen Telia Yhteisöön

  • 13. toukokuuta 2024
  • 69 kommenttia
  • 2912 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

69 kommenttia

TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Kirjauduin ensin Yhteisöön Telia-tilin tunnuksellani ja sitten Minun Teliaan pankkitunnuksilla , kun minulla on ollut erillisinä Yhteisö ja Minun Telia. No kumpaankin pääsin sisään ongelmitta.

Kun sitten yritin kirjautua ulos Minun Teliasta , niin sepä ei onnistunutkaan ja vaati että kirjauduin ulos myös Yhteisöstä.

Onko tämä ominaisuus vai jokin vika???

Tämä on vika ja saan sen myös toistettua. Otamme tutkintaan. Kiitos, kun kerroit.

Testailimme lisää ja huomasimme, että jos painan Minun Teliasta “Kirjaudu ulos” ja sen jälkeen päivitän sivun niin uloskirjaus Minun Teliasta tapahtuu siinä kohtaa. Tyhjensin omasta selaimestani myös evästeet, niitä oli taas kertynyt.

Suosittelen noita nyt nopeana ratkaisuna. Jatkamme asian tutkintaa edelleen.


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 21. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:

Testailimme lisää ja huomasimme, että jos painan Minun Teliasta “Kirjaudu ulos” ja sen jälkeen päivitän sivun niin uloskirjaus Minun Teliasta tapahtuu siinä kohtaa. Tyhjensin omasta selaimestani myös evästeet, niitä oli taas kertynyt.

Suosittelen noita nyt nopeana ratkaisuna. Jatkamme asian tutkintaa edelleen.

OK.

Minulla selain tyhjentää automaattisesti kaikki keksit ja selaushistorian suljettaessa.


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:
TeroRe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Kirjauduin ensin Yhteisöön Telia-tilin tunnuksellani ja sitten Minun Teliaan pankkitunnuksilla , kun minulla on ollut erillisinä Yhteisö ja Minun Telia. No kumpaankin pääsin sisään ongelmitta.

Kun sitten yritin kirjautua ulos Minun Teliasta , niin sepä ei onnistunutkaan ja vaati että kirjauduin ulos myös Yhteisöstä.

Onko tämä ominaisuus vai jokin vika???

Tämä on vika ja saan sen myös toistettua. Otamme tutkintaan. Kiitos, kun kerroit.

Testailimme lisää ja huomasimme, että jos painan Minun Teliasta “Kirjaudu ulos” ja sen jälkeen päivitän sivun niin uloskirjaus Minun Teliasta tapahtuu siinä kohtaa. Tyhjensin omasta selaimestani myös evästeet, niitä oli taas kertynyt.

Suosittelen noita nyt nopeana ratkaisuna. Jatkamme asian tutkintaa edelleen.

Kokeilin tuota vinkkiä ja ei minulla siitä sivun uudelleenlatauksesta ollut mitään apua. Vasta kun kirjauduin ulos myös Yhteisöstä , niin pääsin ulos myös Minun Teliasta.

Olisikohan asia jotenkin riippuvainen selaimesta?? Minulla on Win 11 ja uusin Firefox 126.0.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024

Tiedoksi kaikille, että päivittelin aloituspostausta aika isosti. Siitä tuli aika pitkä, mutta toivottavasti se on kuitenkin selkeä :) Jos huomaatte jotain, että sieltä olisi hyvä jotain löytyä, niin hihkaiskaa. Tai jos se vaikka epäselvä sekamelska niin kertokaa myös siitä :)

Olen aiemmin päivittänyt myös Yhteisön ohjeet ajan tasalle.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Kokeilin tuota vinkkiä ja ei minulla siitä sivun uudelleenlatauksesta ollut mitään apua. Vasta kun kirjauduin ulos myös Yhteisöstä , niin pääsin ulos myös Minun Teliasta.

Olisikohan asia jotenkin riippuvainen selaimesta?? Minulla on Win 11 ja uusin Firefox 126.0.

Testasin itsekin tuota juuri ja nyt ainakin minulla uloskirjaus toimii normaalisti Minun Teliasta. Siis ilman, että kirjaudun ulos Yhteisöstä tai että päivitän sivun.

Kyselen, että joko meiltä tuli tuohon korjaus. Kokeilin itsekin Firefoxilla, sama versio. Tosin MacOS käyttis.


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Kokeilin tuota vinkkiä ja ei minulla siitä sivun uudelleenlatauksesta ollut mitään apua. Vasta kun kirjauduin ulos myös Yhteisöstä , niin pääsin ulos myös Minun Teliasta.

Olisikohan asia jotenkin riippuvainen selaimesta?? Minulla on Win 11 ja uusin Firefox 126.0.

Testasin itsekin tuota juuri ja nyt ainakin minulla uloskirjaus toimii normaalisti Minun Teliasta. Siis ilman, että kirjaudun ulos Yhteisöstä tai että päivitän sivun.

Kyselen, että joko meiltä tuli tuohon korjaus. Kokeilin itsekin Firefoxilla, sama versio. Tosin MacOS käyttis.

Testasin vielä uudelleen ja en minä pääse ulos Minun Teliasta ennen kuin kirjaudun ulos myös Yhteisöstä. Minulla on ollut erilliset tunnukset Minun Teliaan ja Yhteisöön.

No eipä tämä ole suuri ongelma ja hoituu siten , että ei kirjaudu molempiin samanaikaisesti. Itse asiassa noin minun on pitänyt toimia jo aiemminkin.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Testasin vielä uudelleen ja en minä pääse ulos Minun Teliasta ennen kuin kirjaudun ulos myös Yhteisöstä. Minulla on ollut erilliset tunnukset Minun Teliaan ja Yhteisöön.

Kerroit eilen, että selaimesi tyhjentää evästeet ja sivuhistorian aina, kun suljet sen. Ymmärsinkö oikein, että avasit tänään selaimen ja evästeet ja sivuhistoria on nyt nollattu, ja uloskirjaus ei toimi edelleenkään?


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Testasin vielä uudelleen ja en minä pääse ulos Minun Teliasta ennen kuin kirjaudun ulos myös Yhteisöstä. Minulla on ollut erilliset tunnukset Minun Teliaan ja Yhteisöön.

Kerroit eilen, että selaimesi tyhjentää evästeet ja sivuhistorian aina, kun suljet sen. Ymmärsinkö oikein, että avasit tänään selaimen ja evästeet ja sivuhistoria on nyt nollattu, ja uloskirjaus ei toimi edelleenkään?

Juuri näin.Ei minulla ole selaimessa tallessa vanhoja keksejä eikä selaushistoriaa ja ei tuo uloskirjaus siltikään toimi oikein.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Juuri näin.Ei minulla ole selaimessa tallessa vanhoja keksejä eikä selaushistoriaa ja ei tuo uloskirjaus siltikään toimi oikein.

Kiitos. Tosiaan tämä on meidän puolelta vielä auki. Firefoxilla minulla alkoi toimimaan evästeiden nollauksen jälkeen.

Testailin itse Chromella (124.0.6367.210) ja ensimmäisellä kerralla uloskirjaus ei toiminut. Kun kokeilin toisen kerran niin silloin uloskirjaus toimi ok eli ilman sivun päivitystä ja ilman Yhteisön uloskirjausta.

Testasin myös Safarilla (17.4.1) ja sillä toimi suoraan oikein.

Onko sinulla mahdollisuus kokeilla jollain toisella selaimella? Siis kun kerkeät tietenkin 😊


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:

Onko sinulla mahdollisuus kokeilla jollain toisella selaimella? Siis kun kerkeät tietenkin 😊

Testasin Edgellä , mutta toimii ihan samalla tavalla kuin Firefoxillakin. Muita selaimia ei ole.


  • Faxaaja
  • 42 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:

Muokkaus 16.5.2024

Uudistukset ovat nyt pääosin valmiit. Teemme vielä viimeisiä viilauksia ja muutoksia.

 

 

Uudistus pähkinänkuoressa

 

Yhteisön vanhana jäsenenä sinulla on nyt käytössäsi Telia Tili -tunnukset, joiden avulla kirjaudut tänne Yhteisöön.

Kirjautuminen tapahtuu alla olevan näkymän kautta. Käyttäjätunnuksena toimii Yhteisön sähköpostiosoitteesi. Siis se sama sähköpostiosoite, jonne Yhteisön ilmoituksetkin tulevat.

Salasana on vanha tuttu salasanasi.

Vanha tuttu nimimerkkisi, joka näkyi ja näkyy kirjoituksiesi yhteydessä täällä Yhteisössä, säilyy ennallaan. Uudistus koskettaa ainoastaan sisäänkirjautumista.

 

 

Itse en päässyt kirjautumaan Yhteisöön uudistuksen alettua sähköpostilla, enkä myöskään käyttäjätunnuksella. Otin sähköpostilla yhteyttä Yhteisön ylläpitoon telia-yhteiso@telia.fi ja sain ohjeeksi salasanan vaihtamisen uuteen. Vaihdettuani salasanan pääsin nyt kirjautumaan sisään sähköpostiosoitteella aivan kuten pitääkin. 😊

Koska vanhan salasanan piti yllä olevan ohjeen mukaan toimia myös uudistetussa kirjautumisessa, niin mieleeni ei tullut vaihtaa salasanaa. 😅


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2024
Jamerson kirjoitti:

Itse en päässyt kirjautumaan Yhteisöön uudistuksen alettua sähköpostilla, enkä myöskään käyttäjätunnuksella. Otin sähköpostilla yhteyttä Yhteisön ylläpitoon telia-yhteiso@telia.fi ja sain ohjeeksi salasanan vaihtamisen uuteen. Vaihdettuani salasanan pääsin nyt kirjautumaan sisään sähköpostiosoitteella aivan kuten pitääkin. 😊

Koska vanhan salasanan piti yllä olevan ohjeen mukaan toimia myös uudistetussa kirjautumisessa, niin mieleeni ei tullut vaihtaa salasanaa. 😅

Hienoa, että sait toimimaan 👌

Vanhojen salasanojen pitäisi tosiaan toimia muutoksen jälkeen mutta nähtävästi tässä sinun tapauksessa meni ehkä bitti solmuun jossain kohtaa. Tärkeintä, että selvisi ja toimii taas 😊


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2024

Kokeilin hetki sitten kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla. Antoi virhelimoituksen , mutta toisella yrittämällä pääsin sisään. Kun sitten kirjauduin Minun Teliasta ulos , niin se onnistui ensiyrityksellä , vaikka olin samanaikaisesti kirjautuneena Yhteisöön.

Siis jotakin on palvelussa tapahtunut. Nyt yskii sisäänkirjautuminen Minun Teliaan , mutta ulos pääsi kivuttomasti , ainakin tällä kerralla.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Kokeilin hetki sitten kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla. Antoi virhelimoituksen , mutta toisella yrittämällä pääsin sisään. Kun sitten kirjauduin Minun Teliasta ulos , niin se onnistui ensiyrityksellä , vaikka olin samanaikaisesti kirjautuneena Yhteisöön.

Siis jotakin on palvelussa tapahtunut. Nyt yskii sisäänkirjautuminen Minun Teliaan , mutta ulos pääsi kivuttomasti , ainakin tällä kerralla.

Hyvä hyvä.

Tämä on siitä haasteellinen probleema, etten saa tätä enää toistettua. Minulla tämä korjaantui tosiaan evästeiden nollauksella.

Ollaan toki testattu tätä meidän toimesta muillakin laitteilla mutta emme saa tätä toistettua.

Seuraillaan tilannetta. Jos sopii niin kerrohan miten asiat etenevät ja jos törmäät tai törmäätte outouksiin niin täällä ollaan kuulolla 😊


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2024
TeroRe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Kokeilin hetki sitten kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla. Antoi virhelimoituksen , mutta toisella yrittämällä pääsin sisään. Kun sitten kirjauduin Minun Teliasta ulos , niin se onnistui ensiyrityksellä , vaikka olin samanaikaisesti kirjautuneena Yhteisöön.

Siis jotakin on palvelussa tapahtunut. Nyt yskii sisäänkirjautuminen Minun Teliaan , mutta ulos pääsi kivuttomasti , ainakin tällä kerralla.

Hyvä hyvä.

Tämä on siitä haasteellinen probleema, etten saa tätä enää toistettua. Minulla tämä korjaantui tosiaan evästeiden nollauksella.

Ollaan toki testattu tätä meidän toimesta muillakin laitteilla mutta emme saa tätä toistettua.

Seuraillaan tilannetta. Jos sopii niin kerrohan miten asiat etenevät ja jos törmäät tai törmäätte outouksiin niin täällä ollaan kuulolla 😊

Kokeilin taas uudestaan ja nyt toimi ihan kivuttomasti. No katsellaan mitä tapahtuu jatkossa.


TeroRe
Yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+4
  • Aloittaja
  • Yhteisömanageri
  • 10324 kommenttia
  • 30. toukokuuta 2024

Tiedoksi kaikille, että lisäsimme nyt profiilisivulle napin, josta pääset vaihtamaan salasanasi uuteen. Salasanan nollaus onnistuu toki myös kirjautumisen yhteydessä, mutta nyt vaihto onnistuu tosiaan myös ilman uloskirjautumista, kun menet vain omalle profiilisivullesi:

Sivun oikea yläreuna → klikkaa profiilikuvaketta → valitse Asetukset.

 

 

Jos olet kirjautunut taustalla ulos Telia Tilistä niin “Vaihda salasana” -napin klikkauksen jälkeen sinun pitää kirjautua sisään Telia Tiliin ja sen jälkeen pääset vaihtamaan salasanasi.

Vaihdon jälkeen sivun vasemmassa yläreunassa on linkki, josta pääset takaisin Yhteisön puolelle, omalle profiilisivullesi.

--

Jos haluat niin testaa salasananvaihtoa ja kerro, että oliko vaihto helppoa 😊


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Kokeilin hetki sitten kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla. Antoi virhelimoituksen , mutta toisella yrittämällä pääsin sisään. Kun sitten kirjauduin Minun Teliasta ulos , niin se onnistui ensiyrityksellä , vaikka olin samanaikaisesti kirjautuneena Yhteisöön.

Siis jotakin on palvelussa tapahtunut. Nyt yskii sisäänkirjautuminen Minun Teliaan , mutta ulos pääsi kivuttomasti , ainakin tällä kerralla.

Tämmöistä virheilmoitusta antaa , kun yrittää kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla.

Jokin meni vikaan

Jokin meni vikaan kirjautuessa, emmekä voineet yhdistää sinua Minun Telia Yrityksille - palveluun.

Yritysasiakkaana kirjautuessasi tarkista, että käytit sähköpostimuotoista tunnusta eikä selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia. Asiakastuen ohjeesta löydät lisää apua kirjautumiseen.

En ole yritysasiakas , vaan ihan tavallinen. No toisella yrittämällä pääsen aina sisään, Evästeet ja historia on kyllä tyhjennetty selaimesta.


  • Ex-telialainen
  • 26 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Tämmöistä virheilmoitusta antaa , kun yrittää kirjautua Minun Teliaan pankkitunnuksilla.

Jokin meni vikaan

Jokin meni vikaan kirjautuessa, emmekä voineet yhdistää sinua Minun Telia Yrityksille - palveluun.

Yritysasiakkaana kirjautuessasi tarkista, että käytit sähköpostimuotoista tunnusta eikä selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia. Asiakastuen ohjeesta löydät lisää apua kirjautumiseen.

En ole yritysasiakas , vaan ihan tavallinen. No toisella yrittämällä pääsen aina sisään, Evästeet ja historia on kyllä tyhjennetty selaimesta.

Kieltämättä kummallinen ongelma. Ei olla saatu tätä tosiaan toistettua, joten vianselvitys on haastavaa. Kirjaudutteko ihan verkkosivujen “Kirjaudu liittymän omistajana” valikon kautta vai tapahtuuko tätä myös sovellukseen kirjautuessa? 

Hyvä kuulla että siinä mielessä “harmiton” vika, jos toisella kerralla aina päästää kirjautumaan normaalisti! 😄


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2024
Kovalta kirjoitti:

Kieltämättä kummallinen ongelma. Ei olla saatu tätä tosiaan toistettua, joten vianselvitys on haastavaa. Kirjaudutteko ihan verkkosivujen “Kirjaudu liittymän omistajana” valikon kautta vai tapahtuuko tätä myös sovellukseen kirjautuessa? 

Hyvä kuulla että siinä mielessä “harmiton” vika, jos toisella kerralla aina päästää kirjautumaan normaalisti! 😄

Joo ei tämä ole mikään suuri kiusa , kun sisään pääsee kuitenkin toisella yrittämällä klikkaamalla em. virhesivulla olevaa “yritä uudelleen”-nappia.

Ihan perinteisesti tietokoneen selaimella kirjaudun liittymän omistajana ja tunnistaudun pankkitunnuksilla. Joskus aiemminkin oli tätä samaa vikaa eli välillä toimii kerralla ja välillä vaatii kaksi kirjautumista.

Selain on uusin Firefox 64-bit (127.0.2) ja alustana Win 11.

 

--

Muokkaus SonjaNii: Siistitty lainauksia


  • Ex-telialainen
  • 37 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Joo ei tämä ole mikään suuri kiusa , kun sisään pääsee kuitenkin toisella yrittämällä klikkaamalla em. virhesivulla olevaa “yritä uudelleen”-nappia.

Ihan perinteisesti tietokoneen selaimella kirjaudun liittymän omistajana ja tunnistaudun pankkitunnuksilla. Joskus aiemminkin oli tätä samaa vikaa eli välillä toimii kerralla ja välillä vaatii kaksi kirjautumista.

Selain on uusin Firefox 64-bit (127.0.2) ja alustana Win 11.

Kiitoksia näistä lisätiedoista! Yritimme eri selaimilla ja alustoilla tuota häiriötä toistaa siinä onnistumatta. Onneksi tuo ei tosiaan ole mahdoton vaiva.

Kerro ihmeessä, jos nuo häiriöt jatkuvat ja häiriötä esiintyy muillakin alustoilla, niin ihmetellään tarkemmin! 🙂


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 9. heinäkuuta 2024
IlmariLe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Joo ei tämä ole mikään suuri kiusa , kun sisään pääsee kuitenkin toisella yrittämällä klikkaamalla em. virhesivulla olevaa “yritä uudelleen”-nappia.

Ihan perinteisesti tietokoneen selaimella kirjaudun liittymän omistajana ja tunnistaudun pankkitunnuksilla. Joskus aiemminkin oli tätä samaa vikaa eli välillä toimii kerralla ja välillä vaatii kaksi kirjautumista.

Selain on uusin Firefox 64-bit (127.0.2) ja alustana Win 11.

Kiitoksia näistä lisätiedoista! Yritimme eri selaimilla ja alustoilla tuota häiriötä toistaa siinä onnistumatta. Onneksi tuo ei tosiaan ole mahdoton vaiva.

Kerro ihmeessä, jos nuo häiriöt jatkuvat ja häiriötä esiintyy muillakin alustoilla, niin ihmetellään tarkemmin! 🙂

Ei ole käytössä muita alustoja.

Tunnistaudun pankkitunnuksilla aika moneen muun toimijan palveluun ja vain Telian kanssa takkuaa. Häiriöt alkoivat muistaakseni sen jälkeen , kun kirjautumista Minun Teliaan muutettiin käyttäjätunnuksesta pankkitunnuksiin.

Kun muiden toimijoiden palveluiden kanssa ei ongelmia ole , niin kyllä vian pitää olla siellä Telian päässä.


  • Ex-telialainen
  • 37 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Ei ole käytössä muita alustoja.

Tunnistaudun pankkitunnuksilla aika moneen muun toimijan palveluun ja vain Telian kanssa takkuaa. Häiriöt alkoivat muistaakseni sen jälkeen , kun kirjautumista Minun Teliaan muutettiin käyttäjätunnuksesta pankkitunnuksiin.

Kun muiden toimijoiden palveluiden kanssa ei ongelmia ole , niin kyllä vian pitää olla siellä Telian päässä.

Oletko tehnyt jo häiriöilmoituksen aiemman keskustelun ohjeiden avulla? Olisi kyllä tärkeää saada häiriö tutkintaan ja korjaukseen mahdollisimman tarkoin tiedoin.

Jos et sitä vielä ole tehnyt, suosittelen ehdottomasti tekemään asiasta häiriöilmoitusta, jotta saadaan tutkittua onko kirjautumisessa olemassa kuvailemasi laajempi häiriö. Jotta tuota voidaan tutkia häiriöilmoituksena ilmoita häiriöilmoituksella ajankohtia milloin tätä on tapahtunut, pankin jota käytät tunnistuksessa ja vaikka käyttämäsi laitteesi malli. Ilmoituksen voit jättää yhteydenottolomakkeen tai asiakaspalvelun kautta. 


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2024
IlmariLe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Ei ole käytössä muita alustoja.

Tunnistaudun pankkitunnuksilla aika moneen muun toimijan palveluun ja vain Telian kanssa takkuaa. Häiriöt alkoivat muistaakseni sen jälkeen , kun kirjautumista Minun Teliaan muutettiin käyttäjätunnuksesta pankkitunnuksiin.

Kun muiden toimijoiden palveluiden kanssa ei ongelmia ole , niin kyllä vian pitää olla siellä Telian päässä.

Oletko tehnyt jo häiriöilmoituksen aiemman keskustelun ohjeiden avulla? Olisi kyllä tärkeää saada häiriö tutkintaan ja korjaukseen mahdollisimman tarkoin tiedoin.

Jos et sitä vielä ole tehnyt, suosittelen ehdottomasti tekemään asiasta häiriöilmoitusta, jotta saadaan tutkittua onko kirjautumisessa olemassa kuvailemasi laajempi häiriö. Jotta tuota voidaan tutkia häiriöilmoituksena ilmoita häiriöilmoituksella ajankohtia milloin tätä on tapahtunut, pankin jota käytät tunnistuksessa ja vaikka käyttämäsi laitteesi malli. Ilmoituksen voit jättää yhteydenottolomakkeen tai asiakaspalvelun kautta. 

Ei teitä mikään estä itse tutkimasta systeemeitänne. Palvelu on toiminut ennen tekemiänne kirjautumismuutoksia vuosia ihan kelvollisesti. Minulla on enää vain yksi puhelinliittymä Telialta ja taidan senkin siirtää kilpailijalle , kun teillä ei systeemit toimi. Käyn noin kerran kuukaudessa Minun Teliassa ja en kyllä ala pitämään kirjaa teidän vioistanne.


  • Ex-telialainen
  • 37 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2024
kustaa1967 kirjoitti:

Ei teitä mikään estä itse tutkimasta systeemeitänne. Palvelu on toiminut ennen tekemiänne kirjautumismuutoksia vuosia ihan kelvollisesti. Minulla on enää vain yksi puhelinliittymä Telialta ja taidan senkin siirtää kilpailijalle , kun teillä ei systeemit toimi. Käyn noin kerran kuukaudessa Minun Teliassa ja en kyllä ala pitämään kirjaa teidän vioistanne.

Emme saaneet toistettua kuvailemaasi ongelmaa. Tämän takia tarvitsisimme siis häiriöilmoituksen tutkintaan mahdollisimman tarkoin tiedoin. 🙂


kustaa1967
Irkkaaja
  • 1563 kommenttia
  • 10. heinäkuuta 2024
IlmariLe kirjoitti:
kustaa1967 kirjoitti:

Ei teitä mikään estä itse tutkimasta systeemeitänne. Palvelu on toiminut ennen tekemiänne kirjautumismuutoksia vuosia ihan kelvollisesti. Minulla on enää vain yksi puhelinliittymä Telialta ja taidan senkin siirtää kilpailijalle , kun teillä ei systeemit toimi. Käyn noin kerran kuukaudessa Minun Teliassa ja en kyllä ala pitämään kirjaa teidän vioistanne.

Emme saaneet toistettua kuvailemaasi ongelmaa. Tämän takia tarvitsisimme siis häiriöilmoituksen tutkintaan mahdollisimman tarkoin tiedoin. 🙂

Vika tulee ja menee eli välillä toimii kerralla kirjautuminen ja välillä vaatii kaksi yritystä. Virheilmoituksessa palvelu valittaa , että ei voitu yhdistää yrityspuolelle. Minulla ei ole yritysliittymää.

Selain Firefox 128.0 , alusta Win11 ja pankki Nordea. Selain tyhjentää automaattisesti keksit ja historian suljettaessa.

Kun kerran eka kerta tuppaa epäonnistumaan , niin olisiko kyse kekseistä? Siis eivät ehdi latautua eka yrityksellä.

Muuta en aio asialle tehdä. Tutkikaan näillä tiedoilla.


Vastaa