Asiakaspalaute

  • 16 December 2015
  • 10 kommenttia
  • 115 katselukertaa

Hei!

 

En löytänyt mitään paikkaa soneran sivustolta, mihin jättää palautetta. Haluaisin jättää suoraan soneralle palautetta koskien asiakaspalvelua. Tänään soitin asiakaspalveluun, ja sain suorastaan törkeätä kohtelua sieltä. "As.palvelija" keskeytti, mitä olin sanomassa ja sanoi että asia on hänen puolestaan loppuun käsitelty, kun kysyin 15€ avausmaksusta. Kysymykseni koski sitä, ettei minulle oltu kerrottu että nettitikun uudelleenavaamisesta tulee kuluja, päinvastoin. Minun annettiin ymmärtää, että kun kaikki laskut on maksettu liittymä aukeaa automaattisesti. Asiakaspalvelijan mukaan minun olisi pitänyt tietää maksusta, ja huomautin siihen, että asiasta olisi tullut sanoa aikaisemmin. Olin aikaisemmin aikeissa purkaa ko. sopimuksen, mutten tehnyt sitä sillä alunperin minulle kerrottiin että liittymä aukeaa automaattisesti. Tämän päivän puhelun perusteella vika oli minussa, "Ei me voida kaikkee muistaa kertoa, niin paljon hommaa" , "laita asiakaspalautetta", "asia on minun puolestani loppuunkäsitelty", "hyvää joulua" ja luuri korvaan . 


10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei manananna ja tervetuloa klaaniin! Palautetta voi jättää Soneralle yhteydenotto-lomakkeen kautta : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/1

Soneran hinnasto ja suljetun liittymän avausmaksut löytyy täältä : https://www.sonera.fi/asiakastuki/hinnastot/matkapuhelin?pricelist=2859

Ikävää että olet saanut huonoa asiakaspalvelua, toivottavasti jatkossa saisit asiallista palvelua. Voisit kysäistä mahdollista hyvitystä avausmaksusta, koska on ollut noin epäselvää informaatiota.

Keittää ja pahasti!!!

 

Vaikeaa on saada Telialta minkäänlaista asiakaskontaktia (tietenkin Soneran perinteitä on kunnioitettava!).

 

Yksinkertainen asia: yritin saada Telia TV -sovellusta toimimaan android-puhelimella, jotta voisin nauhoittaa TV-ohjelmia. Uusin sovellus vaatii tunnukset, jotka mielestäni minulla jo on. Yllättäen salasana ei käy. Yritin vaihtaa. Ei onnistu (linkki voimassa 10 min). Telia Helppin ajanvarauksen kautta ohjeiden kysely olisi maksanut 59 euroa!!!!!

 

Ei helkkari. Ensin pitää maksaa kuukausimaksu, ilman mitään todellista tukea ja jos haluaisi kysyä jotain, niin vastauksesta pitää maksaa erikseen.

 

Sitten nämä nettisivuchatit ja -yhteisöt. Voi hyvä tavaton!! Eihän tämä ole mitään tukea tai tuo apua ongelmaan, vaan toimii vain ärsykkeiden hätäventiilinä.

 

Kyllä todella harkitse Telian vaihtoa IHAN MIHIN TAHANSA MUUHUN, jos ei asiakastuen saaminen on tätä tasoa. Tosin pelko on, että sopimuksen lopettaminen on tehty yhtä hankalaksi kuin jonkinlaisen järkevän avun saaminen ongelmiinsa.

 

Tätäkö todella on nykyaikainen asiakaspalvelu?? Yhteisöchatit, vastuasbotit ja automaattisähköposti? Ajanhukkaa ja lisääntyvää ärsytystä.

 

Kiitos vaan Telia, muuten olisi palveluunne tyytyväinen, mutta ongelmien ratkaisussa tarjoatte asiakkaalle ratkaisemattoman labyrintin kuljettavaksi.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @harbo63 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Itse olen käyttänyt useasti tätä yhteystapaa asiakaspalveluun, jos asialla ei ole hirveä kiire  ja tähän voi kätevästi myös jättää asiakaspalautetta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto


Jos asiallani on ollut kiire niin sitten olen turvautunut 24/7 chattiin, josta on kattavasti tietoa täällä : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767


Tämä yhteisö ei ole asiakaspalvelu vaan vertaistuki asiakkaalta asiakkaalle, toki täälläkin Telialaisia pyörii joukossa neuvomassa kiperissä tilanteissa.


 


@harbo63 kirjoitti:

Keittää ja pahasti!!!


 


Vaikeaa on saada Telialta minkäänlaista asiakaskontaktia (tietenkin Soneran perinteitä on kunnioitettava!).


 


 


Sitten nämä nettisivuchatit ja -yhteisöt. Voi hyvä tavaton!! Eihän tämä ole mitään tukea tai tuo apua ongelmaan, vaan toimii vain ärsykkeiden hätäventiilinä.


 


Kyllä todella harkitse Telian vaihtoa IHAN MIHIN TAHANSA MUUHUN, jos ei asiakastuen saaminen on tätä tasoa. Tosin pelko on, että sopimuksen lopettaminen on tehty yhtä hankalaksi kuin jonkinlaisen järkevän avun saaminen ongelmiinsa.


 


Tätäkö todella on nykyaikainen asiakaspalvelu?? Yhteisöchatit, vastuasbotit ja automaattisähköposti? Ajanhukkaa ja lisääntyvää ärsytystä.


 


Kiitos vaan Telia, muuten olisi palveluunne tyytyväinen, mutta ongelmien ratkaisussa tarjoatte asiakkaalle ratkaisemattoman labyrintin kuljettavaksi.


 




Moikka @harbo63 ja kiitoksia palautteesta. Kiva kuulla, että olet palveluun muuten tyytyväinen❤. Anna vielä tuolla chatille mahdollisuus, jooko?

Chat on tosiaan saatavilla 24/7 ja illansuuhun asti sieltä löytyy suora kontakti tekniseen tukeenkin. Chat on kätevä, maksuton, nopea ja oikeasti toimiva tapa hoitaa asiakaspalvelua vaativat yhteydenotot. Botin on tarkoitus alkuvaiheessa ohjata oikean avun äärelle, eli se kartoittaa etukäteen tilannetta, jotta apu löytyy mahdollisimman nopeasti. Usein ei tarvitan chatin päähän ihmistä, vaan apu löytyy jo sitä ennen. Tarvittaessa linjan päähän löytyy ihminen, jonka kanssa voi jatkaa :smileyhappy:.


@manananna@  kirjoitti:

Hei!

 

En löytänyt mitään paikkaa soneran sivustolta, mihin jättää palautetta. Haluaisin jättää suoraan soneralle palautetta koskien asiakaspalvelua. Tänään soitin asiakaspalveluun, ja sain suorastaan törkeätä kohtelua sieltä. "As.palvelija" keskeytti, mitä olin sanomassa ja sanoi että asia on hänen puolestaan loppuun käsitelty, kun kysyin 15€ avausmaksusta. Kysymykseni koski sitä, ettei minulle oltu kerrottu että nettitikun uudelleenavaamisesta tulee kuluja, päinvastoin. Minun annettiin ymmärtää, että kun kaikki laskut on maksettu liittymä aukeaa automaattisesti. Asiakaspalvelijan mukaan minun olisi pitänyt tietää maksusta, ja huomautin siihen, että asiasta olisi tullut sanoa aikaisemmin. Olin aikaisemmin aikeissa purkaa ko. sopimuksen, mutten tehnyt sitä sillä alunperin minulle kerrottiin että liittymä aukeaa automaattisesti. Tämän päivän puhelun perusteella vika oli minussa, "Ei me voida kaikkee muistaa kertoa, niin paljon hommaa" , "laita asiakaspalautetta", "asia on minun puolestani loppuunkäsitelty", "hyvää joulua" ja luuri korvaan . 


-niinpä niin, sama juttu. kummallinen nettifirma kun ei saa asiaa kuntoon.

 neuvomallaan sivulla lukee aina "hupsista...etc." taitaa tosiaan olla jokunen ruuvi tai mutteri kateissa

Moi @oldie1 ja tervetuloa Yhteisöön! Tarkennatko hieman millaisesta asiasta on kyse ja mikä on mennyt pieleen? Mieluusti autamme tätä kautta, jos vain suinkin voimme :)

Palautelomaketta ei taida olla enää olemassa. Google ei sellaista löydä eikä tuo tässäkommenteissa mainittu enää ole.

 

en myöskään tuota chattia mainostaisi. Ne pari kertaa kun olen käyttänyt niin eka ei osannut teknisistä vikatilanteista sanoa kuin ööö en nyt tiä. Soita maanantaina.

 

ja tänään chat tyyppi oli aivan törkeä:

en osaa auttaa

katso itse täältä telian sivuilta

joo kyllä tämä liittymätyyppi on sulle liian kallis (jäi sitten suoraan kiinni valehtelusta eli ei edes katsonut nykyisen liittymäni tietoja)

 

tuon chätin voisi sulkea kun sinne kootaan varmaan ne jotka ei mihinkään työhön sovi. Ei mitään hajua mikä on asiakaspalvelu

 

Ohoh, nyt ei kyllä kuulosta hyvältä @Mija007. Voitaisiin tätä vähän tarkemmin tutkia ja selvittää mitä on tapahtunut. Tuon Yhteydenottolomakkeen kautta voit esimerkiksi kirjoittaa palautteen, siitä pääsemme myös asiakastietoihisi ja palaute pystytään kohdistamaan.

minkä *******n takia kärppien kanavalla näytetään jotaki *******in hifkin pätkiä ..maksan kärppien kanavasta en jonku *******n hifkin ...


@timpekka@  kirjoitti:

minkä *******n takia kärppien kanavalla näytetään jotaki *******in hifkin pätkiä ..maksan kärppien kanavasta en jonku *******n hifkin ...




Liiga-kierroksella siihen mennessä tehdyt maalit tai muut keskeiset tapahtumat näkyvät erätauoilla jokaisella joukkuekanavalla. Näin katsoja pysyy kärryillä mikä muissa matseissa on tilanne. Tätäkö tarkoitat? 

Vastaa