Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62860
Kirjoituksia 171828

nettiliittymän irtisanominen



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎27-03-2017
Kirjoituksia: 1
1/6

nettiliittymän irtisanominen

terve

 

0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 046
2/6

Vs: nettiliittymän irtisanominen


@Liban1 kirjoitti:

terve

 


Tervehdys @Liban1 ja tervetuloa lämpimästi Telia Yhteisöön!

 

En ymmärtänyt kysymystäsi. Oletko irtisanomassa nettiliittymää? Onko liittymä määräaikaisella vai toistaiseksi voimassaolevalla sopimuksella? Määräaikaista liittymää ei voi purkaa kesken sopimuskauden.

 

Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit lakkauttaa liittymän soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.

 

Liittymän irtisanominen onnistuu myös kirjautumalla chatissa sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta Hymiö Onnellinen

 

Lähde: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/puhelinliittymat/irtisanominen

Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-01-2017
Kirjoituksia: 11
3/6

Vs: nettiliittymän irtisanominen

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 

Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
4/6

Vs: nettiliittymän irtisanominen


@tobeornottobe kirjoitti:

jos nettiliittymä on määräaikainen (24 kk) niin miten on mahdollista, että Telia nostaa sen hintaa 300 % ?

 


Haluaisitko vähän tarkentaa millainen tilanne sulla tässä on? Hymiö Onnellinen Millanen liittymä on kyseessä? 

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎14-02-2018
Kirjoituksia: 1
5/6

Vs: nettiliittymän irtisanominen

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.

0 tykkäystä
Highlighted
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 2 046
6/6

Vs: nettiliittymän irtisanominen


@OrvokkiO kirjoitti:

Eipä tuolta chatista mihinkään vastausta saa. Monta kertaa yrittänyt, siellä on joku Botti joka ei viitsi vastata. On aika irtisanoa liittymä, kokeilla jos muilla olis parempi asiakaspalvelu.


Hei @OrvokkiO!

 

Kannattaa tutustua tähän videoon:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

 

Chat-palvelussa pitää valita 2 kertaa "Ei mikään näistä, arvaa uudelleen", jonka jälkeen pääset valitsemaan Telian chat-asiakaspalvelijan. Nuo edellä mainitut ovat suurin piirtein yleisimmät kysytyt jutut tilanteen selvittämiseksi suoraan ettei asiakaspalvelu ruuhkautuisi turhaan esim. PUK-koodin kyselyn vuoksi ja sujuvoittaa omaa asiointia huomattavasti Hymiö Onnellinen