Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

Netti Prepaid & mobiilivarmenne



Highlighted

Netti Prepaid & mobiilivarmenne

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Netti Prepaid & mobiilivarmenne

1/8

Mielestäni Telian prepaid-liittymien yhteydessä tapahtuva toiminta on yhdenvertaisuuslain vastaista ja köyhiä syrjivää, kun mobiilivarmenteen käyttöönotosta veloitetaan 39,90e ja lisäksi velvoitetaan sen käyttöönotto tapahtumaan myymälässä vaikka esim. sähköinen pankkitunnistus ja soitto telialle tulisi riittää..? Eikö köyhien kyykytykselle ole mitään rajaa?

 

Screenshot_2019-12-27-19-58-08.png

 

Edit NikoNo: upotettu kuva liitetiedostosta

Vastaa
0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 444 kpl

2/8

Hei @Sorsittu ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Harmi kun ehti mennä tämä skaba jo ohi :

https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Prepaid-liittyman-kanssa-ulkomailla-osallistu-ideointiin-ja/ba-p/1... 

 

Siihen olisi voinut tehdä ehdotuksia prepaid liittymän parantamiseksi.

Telia onkin tällä hetkellä ainoa operaattori joka tarjoaa mobiilivarmennetta prepaid liittymälle ja maksutonta mobiilivarmennetta Telia puhelinliittymälle (kuukausimaksulliseen liittymään siis).

Tuo että vaaditaan vahva tunnistautuminen Telia myymälässä johtuu varmaankin siitä että prepaid liittymät eivät ole rekisteröityneitä liittymiä luulisin.

 

Laitan viestiä myös Telialle, että kommentoivat tätä aihetta.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 475 kpl

3/8

@kiisseli67  kirjoitti:

Laitan viestiä myös Telialle, että kommentoivat tätä aihetta.


Laitoin kyselyä eteenpäin hinnoitteluun liittyen ja palaan asiaan, kun saan lisätietoja.

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

4/8

Kritiikkiä hieman ja sit irtisanotaan  liittymä.. Upeaa tela! 

 

2019-12-28 14.24.07.png

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 475 kpl

5/8

@Sorsittu  kirjoitti:

Kritiikkiä hieman ja sit irtisanotaan  liittymä.. Upeaa tela! 


Tarkennatko hieman, mihin kommentillasi viittaat? Telia Yhteisössä emme pääse asiakastietoihin käsiksi emmekä näe liittymätietoja, joten emme voi irtisanoa liittymiä. Jos siis tarkoitit sitä, että olisimme irtisanoneet liittymän kommenttisi perusteella. Emme missään nimessä irtisano kenenkään liittymiä sen vuoksi, että joku antaa meille palautetta. Kaikki palaute on meille ehdottoman tervetullutta, niin positiivinen kuin rakentavakin. Hymiö Onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Konkari
Viestejä 710 kpl

6/8

Irtisanomisvahvistus tulee vasta liittymän irtikytkennän jälkeen.

 

Mikäli kyseessä ei ollut epätavallisen lyhyt irtisanomisaika, kuten esimerkiksi etämyynnin peruutusaika, tai sopimuksen purku liittymän toimimattomuuden johdosta, viittaa saamasi irtisanomisvahvistus liittymään, jonka olet irtisanonut marraskuussa tai myöhäisimmillään joulukuun puolivälissä.

 

Toisin sanoen, saamasi irtisanomisvahvistus ei liity 27.12. lähettämääsi kommentiin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

7/8

Epäilen suuresti, että irtisanominen viittaisi johonkin muuhun liittymään, koska en ole nykyistä sähköpostiosoitetta liittänyt muuhun liittymään. Eli ts. selityksen makua!

 

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

8/8

@Sorsittu: Saimme nyt hieman perusteluita tähän. Nykyinen käytäntö perustuu tarpeeseen tunnistaa Telian Prepaid -asiakas henkilökohtaisesti SIM-korttia vaihdettaessa ja sekä osaltaan kustannusvaikutuksiin. Hinnalla 39,90 eur Telian Prepaid -asiakas saa Mobiilivarmenteen viideksi vuodeksi. Näkemyksemme mukaan hinta on kilpailukykyinen huomioiden alan yleisen hintatason. Tavoitteenamme on toki palvella kaikkia asiakkaitamme mahdollisimman tasapuolisesti ja reilusti ja sen vuoksi tarkastelemme hintatasoa nyt joka tapauksessa. Kiitos palautteestasi! 

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.