Hieman kyselisin asiakaspalvelusta. Ensiksi asiakaspalvelijani ei ollut epäkohtelias tai huono mutta jäi mietityttämään asia.
Vika mistä olin yhteydessä. En ollut kiinnittänyt huomiota enne kuin nyt, tämä testattiin kaverin soitolla ( tämä sen jälkeen kun olitte tehnyt vastaajapalveluun muutoksia keväällä) ettei minulle enää saavu viestejä- Sinulle on yritetty soittaa numerosta.-Kun puhelimeni on ollut suljettu. ( ja en ole tehnyt itse mitään muutoksia liittymään tai puhelimeen). Mistähän tuo mahtaa johtua. jos joku tietäisi missä vika, kun nyt joutuu odottamaan ensiviikkoon ennen kuin he vastaavat yhteydenottopyyntöön.
Asiakaspalvelu.
Otin chattiin yhteyden ja selitin asian. Neuvona oli sim kortti pois ja tämä ei toiminut. Tämän jälkeen pyysi soittamaan asiakaspalveluun, koko tämän ajan myynti toimi ja kaikkea tarjottiin. Tässä kohtaa ihmettelin ja haluan tietää, eikö voinut siirtää minua häiriö/vika puolelle chatissa. Kellon ajan mukaan tämä oli vielä auki ja asian olisi voinut hoitaa saman tien eikä pyytää soittamaan ensiviikolla maksulliseen yritys numeroon.
Olin kirjautunut asiakaspalvelu puolelle, en myyntipuolelle ja koska hän ei osannut auttaa olisi hän voinut siirtää minut helposti puolelle missä voisivat auttaa.
Toisekseen kun hän ei siirtänyt minua häiriö/vika puolelle niin miksei samalla kuulu asiakaspalveluun siirtää keskustelu sitten yhteydenottopyynnöksi kun kysyin asiaa, se olisi helppoa ja kuuluu asiakaspalveluun vaan minun pitää jättää erillinen yhteydenotto pyyntö vielä tämän yhteydenpidon jälkeen. Hyvää asiakaspalvelua olisi niin hän ilmoittaisi -jätän yhteydenottopyynnön samalla tähän meidän chattiin liittyen- jos asiakas näin pyytää, tarvitse asiakkaan enää uudestaan siirtyä eri paikkaa ja tehdä uutta yhteydenottopyyntö kun jo siinä ollaan yhteydessä.
Ei tuossa mitään huonoa asiakaspalvelua ollut mutta ei tuo ole hyvääkään. Ja tämä ei johdu työntekijöistä vaan toiminta tavasta mikä heille ohjeistetaan. Nykyään se on myyntityötä. Jos häiriö/vika puoli on auki niin sinne vaan jonottamaan ja asia kuntoon, jos asiakaspalvelija ei pysty enempään enää tekemään ja jollei tämä onnistu niin asiakas kun pyytää jättämään yhteydenottopyynnön niin se tehdään samalla.
PS, huomasin myös saman mitä täällä jo on ihmetelty. Olin kirjautunut ( vahvalla kirjautumisella) sisään ja kun päästiin asiaan niin henkilö pyytää osoitteeni, puhelinnumeron ja sähköpostin. Annoin ne varmuuden vuoksi ja kysyin eikö nämä jo näy kun olen kirjautunut. Kuulemma näkyy, mutta varmisti onko vielä tiedot samat. Tähän samaa kuin muutkin tuo on turhaa, kun olen vahvasti tunnistautunut niin ei noita joka kerta tarvitse kysellä, eiköhän asiakkaat nuo päivitä itse jos ovat muuttuneet tai tule muuten ilmi. Turhaa aikaa vie molemmilta ja ruuhkaa ei helpota. Tuosta tavasta voisi luopua.
edit katjane: Muokattu hieman otsikkoa