Skip to main content

Vastatarjous

  • 11. joulukuuta 2014
  • 7 kommenttia
  • 22 katselukertaa

Moi Sonera,

haluan kiittää teitä viimeisestä tarjouksesta (maks. nop. laajakaista + vihde + edut = 39,90 x 24 kk.), mutta en ota sen vastaan, koska en tarvitse vihdepaketin ja edut eivät ole hyödellista minulle.

Se ei ole harmi, koska teidän viesti avasi minun silmät! Tiedän nyt, kuinka paljon olen maksannut liikaa tähän asti: 1M laajakaista = 41,24€ / kk.! Kun haluaisin nostaa nopeutta, sain teidän internet-palvelusta 8M laajakaistalta hinnan vähän yli 55€ / kk. Uudet asiakkaat maksavat samasta palvelusta vain 19,90€ x 3 kk., eli vain noin 36%! Tämän takia tiedän nyt, että teidän hinnoissa on myös Lapissa jotain ilmaa.

Siksi teen teille huippu vastaatarjouksen: minä ottaisin teidän 8M laajakaistan hinnalla 19,90€ kolme kuukautta kiini ja minä en sanoisi irti tämän kuun lopussa. Mitä se kuuluu? Tuleeko diiliä?
Tarjous on voimassa 15.5. asti. Kun se ei sopi teille, voitte olla varmaa, että olen pian teidän kilpalijoiden asiakas...

Terveisin, Thomas

7 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2012
Hei! Kiitos viestistäsi! Otathan liittymäsi sopimusasioissa yhteyttä Asiakaspalveluumme, sillä meillä on vanhoille asiakkaille erittäin hyviä tarjouksia. Yhteyttä meihin saat soittamalla puh. 0200 17000 tai varaamalla soittoajan Ajanvarauskalenteristamme, jolloin me soitamme sinulle päin.

  • 0 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2012
Kiitos vinkistä!

Teidän aikavaraussysteemi tarjoa vain ajat, kun minulla ei ole aikaa, koska olen arkkipäivissä klo 8-16 töissä. Ja myös tämä hauska puhelinnumero ei toimi oikeasti. Joku ääni kertoo aina, että odotusaika olisi yli puoli tunti. Minulla ei ole niin paljon vapaa-aikaa. Minun liitymän hinnalla odotan, että saan parempi palvelun. Voisitko ehkä sinä soittaa sinne minun puolesta? Tai vaihtoehtona voitte lähettää minulle tarjouksen myös postilla tai sähköpostilla.

Kiitos, Thomas

  • 0 kommenttia
  • 4. toukokuuta 2012
Ikävä kyllä asiakastiedoistasi ei löydy yhteystietojasi, joten en pääse tätä kautta auttamaan. Jos sopivia soittoaikojakaan ei löydy, otathan yhteyttä soittamalla esim. ilta-aikaan tai lauantaina (Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe 8-20, la 9-16.30), jolloin on monesti myös rauhallisempi jonotilanne.

  • 0 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2012
Profiilistani löytyy alusta asti asiakasnumeroni. t.: Thomas

  • 0 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2012
Hei omlith-2,
Asiakasnumerollasi pääsemme tarkistamaan asiakastietojasi, mutta tiedoissasi ei ole puhelinnumeroa, josta sinut tavoittaisi. Tämän vuoksi suosittelemme olemaan itse yhteydessä meille päin.

  • 0 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2012
Hei Sonera,

minä en voi soittaa teille klo. 7-18, koska teidän odotusaikaa on lian pitkä. Minulle ei voi soittaa klo. 7-18, koska minä tavallisesti en tiedä etukäteen, milloin minulla on vapaa hetki töissä. Ja häriöt tai edes aikavaraukset selläisen simpelin jutun takkia minä en hyväksy. Te tiedätte minun sähköpostiosoite ja minun kotiosoite. Sinne voidaan kirjoittaa sähköpostia tai kirjeet (kuin tehty jo aikaisemmin!). Sellaisen palvelun minä odotan, kun maksun yli 41€ kuukaudessa. Jos tämä ei sovi teille, sitten asia loppuu minun puolesta tässä ja nyt!

t.: Thomas

  • 0 kommenttia
  • 9. toukokuuta 2012
Hei vielä omlith-2 !

Meidän Asiakaspalvelu on klo 20 asti avoinna arkisin ja myös lauantaisin klo 9-16.30, joten voit soittaa myös klo 18-20 välillä tai lauantaina. Voit myös lähettää meille kirjeitse postia tuon hinnoittelun suhteen ns. reklamaationa. Vastausajat ainakin tällä hetkellä on ihan hyvät, joten pitäisi kyllä Asiakaspalveluumme päästä suhkoht nopeasti.

Kiitos tähän astisesta asiakkuudesta. Toivon hartaasti, että otatte yhteyttä tavalla tai toisella ja saadaan sinullekkin hyvä jatkosopimus ja pystytte meidän uskollisena asiakkaana. Tässä vielä meidän postitusosoite.

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

Fax: (0) 02040 27571

Vastaa