Skip to main content

Spotify premiun 6 kk veloituksetta


Hei!

Koitin käyttää tuon tarjonnan 6 kk Spotify Premiumin käytöstä veloituksetta Soneran asiakkaille. Sain viestin, että liittymääni ei voida yhdistää tätä etua, miksi ei? Silloin mainoksessa pitäisi jo sanoa että vain osalle Soneran asikkaita. Harmittaa, näin vaivaa ja käytin aikaa rekisteröitymisiin jne. Mikä liittymässäni on sitten `vikana´?

46 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 30. huhtikuuta 2014
Hei amaija78!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa tätä tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Rajoituksia ei pitäisi liittymien kohdalla olla, mutta palvelua ei voi kytkeä, jos liittymällä on jo spotify. Tietenkin tilaus ei mene läpi, jos tunnukset ovat Premium-tasolla kun yrittää tehdä tilausta:)

  • 0 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2014
Samaa ilmoittaa kun amaija78:lla, kun yritän tuota ilmaista Spotifya kytkeä.
Mistä mahtaa johtua?

  • 0 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2014
Hei Jessse!

Saatko jonkun virheilmoituksen kun yrität kytkeä palvelua vai mitä tuossa tapahtuu? Tilaus onnistuu osoitteesta http://www.sonera.fi/spotifyetu . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksella luodulla tunnuksella. Sen jälkeen pääset tilaamaan palvelun ja luomaan haluamasi tunnukset.

Ohjeet Sonera Tunnuksen luomiseksi löydät tästä.

  • 0 kommenttia
  • 22. toukokuuta 2014
Hei,
Tein ohjeidesi mukaisesti ja lopputulos alla:

Antaa allaolevan ilmoituksen.

"Sopivia liittymiä ei löytynyt
Valitettavasti emme löytäneet sopivia matkapuhelin- tai laajakaistaliittymiä johon tämä etu Spotify Premiumista voitaisiin kytkeä. Jos haluat, voit tilata meiltä uuden liittymän kaupastamme. Jos kaipaat apua, voit myös otta yhteyttä asiakaspalveluumme."

  • 0 kommenttia
  • 23. toukokuuta 2014
Moi Jesse !

Kokeillaanpas täältä kautta, katsotaan josko saisimme sen menemään läpi.
Eli haluatko kokonaan uuden Spotify-tilin, vai onko sinulla jo ennestään olemassa jokin maksuton Spotify-tili, jonka haluaisit Premium-versioksi päivittää? Siinä tapauksessa tarvitsisimme sen käyttäjätunnuksen sekä sähköpostiosoitteesi. Jos et halua täällä meiliosoitettasi antaa, voit laittaa meille yksityisviestiä joko Facebookiin tai Twitteriin, niin hoidetaan sitten sitä kautta asia kuntoon! :)

  • 0 kommenttia
  • 5. heinäkuuta 2014
Hei!
Loin itselleni uuden Spotify-tilin, kun halusin irrottaa Spotifyn Facebookista. Vanhalla tilillä minulla oli (poistatin vanhan tilin) tämä Spotify premium 6 kk veloituksetta, niin onko mahdollista saada se käyttöön nyt uudella tilillä kun vielä olisi jäljellä noin 4 kk?

  • 0 kommenttia
  • 8. heinäkuuta 2014
Hei PurpleJuly! Jos irtisanot Spotify -palvelun ja tilaat sen uudelleen eri tunnuksilla, saat kuuden kuukauden edun käyttöösi.

Forum|alt.badge.img+2
  • Meilaaja
  • 371 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2014
Mistä näkee milloin Spotifyn 6kk tarjous loppuu?

Kuinka toimia jotta se ei mene maksulliselle puolelle?

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2014
Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Meilaaja
  • 371 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2014
olkitu kirjoitti:
Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.


Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 26. heinäkuuta 2014
VMJ kirjoitti:
[quote="olkitu":2vv2b2cw]Jos ei halua maksullisen puolelle, niin totta kai peruuttaa tilauksen.


Toki sen tajuan, haen sitä että mistä näen mihin saakka ilmaistarjous on voimassa.[/quote:2vv2b2cw]

Ei sitä näy missään... Tosi huonoa... Mutta sinulla on tullut tilausvahvistus... ja silloin voit laskea 6kk eteenpäin... :D

Muutenkin Omat Sivut on huonot...

  • 0 kommenttia
  • 28. heinäkuuta 2014
Moi VMJ! Alennuksen päättyminen näkyy laskulla ja kaikki laskut löydät esim. Omien Sivujen laskuarkistosta. Toki tämä olisi hyvä lisätä myös liittymätietoihin. Pistetään palaute eteenpäin :)

  • 0 kommenttia
  • 6. elokuuta 2014
Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.

Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"

Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 6. elokuuta 2014
mijutu kirjoitti:
Kävin Sonera-kaupassa irtisanomassa ilmaisen spotify premiumin hyvissä ajoin ennen kuin 6kk oli kulunut, muistaakseni noin viikko tai 2 sitten.

Eilen tuli kuitenkin tekstiviesti, että "Hei, 6 kk veloitukseton Spotify-etu
laajakaistasopimuksellasi on päättymässä ja Spotify
Premium-tilauksesi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana
hintaan 9,95 e/kk. Toivomme että Spotify Premium-palvelu on
täyttänyt odotuksesi ja nautit jatkossakin
lempimusiikistasi ilman mainoksia missä ikinä oletkin.
Mikäli haluat päättää tilauksesi, se onnistuu osoitteessa
sonera.fi/omatsivut"

Omilta sivuilta en heti Spotifyä löytänyt, eli oletan, että Sonerakauppias tosiaan irtisanoi sen. Varmistaisitteko vielä, että se on todellakin irtisanottu ja jos on, niin miksi siitä silti lähetetään tekstiviesti?


Se löytyu Liittymäsi -> Lisäpalvelut

  • 0 kommenttia
  • 6. elokuuta 2014
No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 6. elokuuta 2014
mijutu kirjoitti:
No niinpäs löytyikin. Näköjään sonera-kauppiaan sanaan ei voi luottaa.


Minä en Soneran Asiakkaana luota Soneraan, sielä ei oikein mikään ole pelannut, ainakaan palautteen perusteella mitä tänne on kirjoitettu. Ei voi olla minusta totta ettei asiakaspalvelun sanaan voi luottaa...

  • 0 kommenttia
  • 7. elokuuta 2014
Hei mijutu! Spotify on kyllä irtisanottu 6.8., kuten olette sopineet. Asia on siis kunnossa :)

  • 0 kommenttia
  • 7. elokuuta 2014
Niin, se on irtisanottu 6.8. koska irtisanoin sen itse 6.8. nettisivulla. Sonera-kaupassa käyminen (heinäkuun puolella) ei siis saanut aikaan tilauksen irtisanoutumista.

  • 0 kommenttia
  • 7. elokuuta 2014
Aa, ymmärsin väärin. Katsoin vain järjestelmistä, että palvelu on katkaistu. Pahoittelut ettei asiaa hoidettu kuntoon Sonera Kaupassa. Nyt homma on ok ja laskua ei tästä tule. Mukavaa kesän jatkoa!

  • 0 kommenttia
  • 8. lokakuuta 2014
Kuinka nopeasti tuo Spotify Premium aukeaa? Tilasin sen itselleni samalla kun tilasin liittymänkin. Numeroni siirtyy teille 16.10., niin aukeaako tuo Spotify vasta sitten vai pitäisikö sen jo toimia?

  • 0 kommenttia
  • 8. lokakuuta 2014
Moi teekki! Spotify voidaan kytkeä ainoastaan aktiiviseen liittymään eli kytkentä tapahtuu sen jälkeen, kun liittymä on siirtynyt meille :)

  • 0 kommenttia
  • 10. lokakuuta 2014
En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.

Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 10. lokakuuta 2014
Makushi kirjoitti:
En aijjo tehdä uutta aihetta tästä, joten pistän tänne.

Minulla näkyy omilla sivuilla, että spotify on aktivoituna, mutta miten sitten käytän sen? Siellä lukee vaan, että "Poista palvelu".


Käyttöönotto ohjeita täälä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Spotify_Premium

  • 0 kommenttia
  • 10. lokakuuta 2014
En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • 6960 kommenttia
  • 10. lokakuuta 2014
Makushi kirjoitti:
En ole saannut mitään aktivointilinkkejä tai mitään. Tuskin pelkkä Spotify tilin luominen riittää sitä tunnistamaan, että kyseessä on Soneran Spotify Premium.


Jos et ole saanut erillistä aktivointi viestiä, jotenkin tuntuu siltä että ei oikein tahdo toimia. Tarkista Omilta sivuilta yhteystietosi. Varmista sähköpostistasi tarkkaan, myös roskapostikansio.

Vastaa