Palaute
Soitin soneralle ja kerroin että haluan samanlaisen internetin joka minulla on ollut jo tässä samassa osoitteessa, kertoi että löysi mun tiedot koneesta ja netti onnistuu. Kaikki meni siis mallikkaasti. 1.4.2011 huoltomies kävi varmistamassa että yhteys toimii, hän katteli mun modeemiboksia ja kertoi että minulla on vääränlainen modeemiboksi (adsl), pitäisi olla vdsl. Soitin asiakaspalveluun kun soneran lakko loppui, pyysin että vaihtavat siihen mihin halusin, mutta kertoivat että ei kuulema onnistu saamaan adsl minun taloon (miten ihmeessä minulla on sitten ollut ennen tässä samassa osoitteessa adsl-yhteyden?? ja vielä toimivan sellaisen noin 8kk ajan). No ei tässä kaikki, sitten tämä asiakaspalvelija jutteli hetken esimiehen kanssa(?), kertoi että onnistuu adsl, mutta eivät rupee vaihtaa kun liittymä on juuri avattu, mutta kun kysyin, hän myönsi että jos irtisanon vdsl:n ja teen uuden sopimuksen joka on nimenomaan adsl (kertoi vielä että saan samaan "taloyhtiön tarjous" hintaan) niin sitten se onnistuu, mutta joutuisin maksaa 1.kk vdsl laajakaista laskun turhaan, eli joutuisin vielä viikkoja olla ilman internettiä. Asiakaspalvelija kertoi että vaihtoa ei tehdä, ja tarjosi tasan kaksi vaihtoehtoa; joko irtisanon laajakaistan mitä en pystynyt käyttää, tai sitten ostaisin vdsl-modeemiboksin. Ostin sitten soneralta tarjoushintaan vdsl boksin, koska emme halunneet olla vielä viikkoja ilman nettiä kotona, ja maksaa turhaa laskua netistä mitä ei pystyttä käyttää.
Taustatietoja: syksyllä 2010 vaihdoin soneralta pois korkean hinnan takia. Alkuvuonna 2011 tuli taloyhtiöltä tiedotteen että soneralta saa 10megan netti 9,99€ hintaan, sellaisen siis ostin. Myöhemmin tuli soneralta sama hinnoittelu mainoslappu. Sopimuspaperit sain kans kotiin, mutta niissä ei lukenut mitään siitä minkälaisen netin sain, nopeudeksi oli laitettu vain "10m/", jos siinä olisi lukenut paljonko ulosmenevän nopeus on, olisin suoraan pystynyt katsoo onko adsl vai vdsl. Eli missään mainoksessa/sopimuksessa ei lukenut minkälainen yhteys tämä tarjous on, tai minkä yhteyden sain, tai edes mitään mainintaa adsl/vdsl. Ei näin. Tuli sellainen olo että minua on huijattu, ja henkilökohtainen hyvä asiakaspalvelu on jäänyt jonnekkin taka-alalle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.