Skip to main content

Muutto ja määräaikaisuus

  • 11. joulukuuta 2014
  • 9 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

Muutan yllättäen pois Soneran verkosta, mutta minulla on määräaikaisuus kaapeli-TV-palvelussa yhä kesken. Minkälaisia todisteita tarvitsen, että määräaikaisuus voidaan purkaa?

9 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2012
Hei MouMou!

Onko kyseessä siis jokin kanavapaketti, josta olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen? Sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa vielä tarkistetaan, olisiko palvelun siirtäminen uuteen osoitteeseesi mahdollista.

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2012
Heikki- kirjoitti:
Hei MouMou!

Onko kyseessä siis jokin kanavapaketti, josta olet tehnyt määräaikaisen sopimuksen? Sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa vielä tarkistetaan, olisiko palvelun siirtäminen uuteen osoitteeseesi mahdollista.


On, ja palvelun siirtäminen ei ole mahdollista koska kyseessä on Kaapeli-TV-paketti. Uusi asuntoni sijaitsee taloyhtiössä, joka on DNA:n verkossa. En pysty soittamaan asiakaspalveluunne, koska olen sen aukioloaikoina töissä.

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2012
Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 8-20 ja lauantaisin 9-16.30. Irtisanominen vaatii yhteydenoton puhelimitse. Jos pystyisit noiden aikojen puitteissa jossain välissä soittelemaan, niin saisimme asian hoidettua.

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2012
Heikki- kirjoitti:
Asiakaspalvelumme on auki arkisin klo 8-20 ja lauantaisin 9-16.30. Irtisanominen vaatii yhteydenoton puhelimitse. Jos pystyisit noiden aikojen puitteissa jossain välissä soittelemaan, niin saisimme asian hoidettua.


Viimeksi kun soitin niin minulle ilmoitettiin, että Kaapeli-TV muutoksia tehdään vain klo 18:een asti. Nettisivuilla lukee toki klo 20, mutta näin asiakaspalvelija minulle ilmoitti. En käsitä miksi en voi saada yksiselitteistä vastausta täällä siitä minkälaisia todisteita minun täytyy toimittaa muuton vuoksi?!

Tarvitsenko virallisen muuttoilmoituksen vahvistuksen? Talonkirjaotteen? Todisteen siitä, että talo on DNA:n verkossa? Miksi moinen salailu? Kun ei noita papereita voi muutenkaan puhelimitse toimittaa?

  • 0 kommenttia
  • 14. marraskuuta 2012
Irtisanomisia otetaan kyllä vastaan klo 20 asti. Saamme sinulta tarvittavat tiedot puhelimessa, joten papereita sinun ei tarvitse toimittaa. Voit tietysti käydä ilmoittamassa palvelun irtisanomisesta Sonera-liikkeessäkin, johon voit samalla myös palauttaa käytössäsi olevan kaapelikortin.

  • 0 kommenttia
  • 15. marraskuuta 2012
Eli siis voin purkaa määräaikaisen sopimuksen toimittamatta teille mitään todisteita muutostani?

  • 0 kommenttia
  • 15. marraskuuta 2012
Hei MouMou,
Kun otat yhteyttä Asiakaspalveluumme, uuden osoitteen perusteella nähdään, ettei osoite ole Soneran kaapeliverkossa. Osoitetietosi päivittyvät meille kun olet tehnyt virallisen muuttoilmoituksen, eli sen enempiä tositteita ei tässä tilanteessa tarvita.

  • 0 kommenttia
  • 15. marraskuuta 2012
Mia kirjoitti:
Hei MouMou,
Kun otat yhteyttä Asiakaspalveluumme, uuden osoitteen perusteella nähdään, ettei osoite ole Soneran kaapeliverkossa. Osoitetietosi päivittyvät meille kun olet tehnyt virallisen muuttoilmoituksen, eli sen enempiä tositteita ei tässä tilanteessa tarvita.


Entäs kun minulla on osoitekielto eli uusi osoitetietoni ei teille päivity? Miten tässä tapauksessa toimitaan? Toki siis teen muuttoilmoituksen niin kuin täytyy. Mukavaa kuitenkin kuulla, että normaalitapauksissa tilanne on noin helppo :)

  • 0 kommenttia
  • 15. marraskuuta 2012
Hei vielä MouMou,
Asia hoituu varmasti kun soitat meille. Kerrot vain kaikki tarvittavat asiaan liittyvät seikat, niin homma on sillä selvä.

Vastaa