Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MauAn
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puhelinlaskulla palvelumaksu txtnationilta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain yhdistämästäni ,Telialta tilaamieni palveluiden yhteislaskun tilaamistani palveluista. Laskun viimeisellä sivulla oli merkintä, että minua laskutetaan palvelusta, jota en tiedä tilanneeni. Telian laskuun oli tunkenut lasku palvelusta TXTNATION LIMITED,  17277 (lienee jokin palvelu, jota en tiedä tilanneeni) Myymälässä kehotettiin soittamaan reklamaatiota numeroon 0800 914 891,  jossa soittaessani vastatattiin aidolla lontoon aksentilla.  Palvelua on laskun mukaan käytetty sunnuntaiaamuisin siinä 9 aikoihin.  En  ole saanut Telian palveluissa  reilua vastausta, mikä tämmöinen maksullinen palvelu on nimeltään, jotta voisin keskeyttää mahdollisesti osaamattomuudessani erehdyksessä näpelöinyt.  Myymälässä kerrottiin, että Samsung-puhelimen ominaisuudet mahdollistavan tämmöisen "talousnakkisormisen" erehdyksen huomaamatta.  Sanoivat, että tämmönen hakkeritoimintaan verrattavissa oleva laskutusmahdolisuus on ihan laillista touhua ???  ONKOHAN?

 

Edit. Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. //Saku

3 vastausta
SakuMik
Moderaattori
Moderaattori
  • 44 custom-general.kudos
  • 154 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MauAn  kirjoitti:

Sain yhdistämästäni ,Telialta tilaamieni palveluiden yhteislaskun tilaamistani palveluista. Laskun viimeisellä sivulla oli merkintä, että minua laskutetaan palvelusta, jota en tiedä tilanneeni. Telian laskuun oli tunkenut lasku palvelusta TXTNATION LIMITED,  17277 (lienee jokin palvelu, jota en tiedä tilanneeni) Myymälässä kehotettiin soittamaan reklamaatiota numeroon 0800 914 891,  jossa soittaessani vastatattiin aidolla lontoon aksentilla.  Palvelua on laskun mukaan käytetty sunnuntaiaamuisin siinä 9 aikoihin.  En  ole saanut Telian palveluissa  reilua vastausta, mikä tämmöinen maksullinen palvelu on nimeltään, jotta voisin keskeyttää mahdollisesti osaamattomuudessani erehdyksessä näpelöinyt.  Myymälässä kerrottiin, että Samsung-puhelimen ominaisuudet mahdollistavan tämmöisen "talousnakkisormisen" erehdyksen huomaamatta.  Sanoivat, että tämmönen hakkeritoimintaan verrattavissa oleva laskutusmahdolisuus on ihan laillista touhua ???  ONKOHAN? 


 

Moikka! 

 

Ensisijaisesti asiaa kannattaisi tiedustella palveluntarjoajalta. Jos tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, sinun kannattaisi olla vielä kertalleen asiakaspalveluumme yhteydessä. Asiakaspalvelumme voi tehdä tästä selvityspyynnön, josta asia lähtee sitten tutkittavaksi.

kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2619 custom-general.kudos
  • 4153 custom-general.replies
  • 340 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @MauAn ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Voit laittaa sähköpostia kyseiselle firmalle noista perusteettomasti perityistä maksuista : https://www.txtnation.com/contact-us/ 

 

Täällä oli juttua tuosta mm: https://www.vauva.fi/keskustelu/3482888/taas-txtnation-limited-laskuttaa-lapsen-puhelinlaskulla 

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2069 custom-general.kudos
  • 3401 custom-general.replies
  • 136 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laita liittymään tekstiviestien osalta kaikista lujin palveluesto päälle, niin jatkolaskutukset varmuudella estyvät.