Yhteydenotto asiakaspalveluun
Moi!Miten saan yhteyttä teidän asiakaspalveluun? Olen yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun mutta kun olen joutunut odottamaan ensin tunnin(kirjaimellisesti 60 min) ja sitten yritin seuraavan kerran vielä pitkään ilman että saisin teitä kiinni... niin yritin löytää joku sähköpostiosoite teidän asiakaspalveluun, mutta teillä ei ilmeisesti ole sellaista. Yritin laittaa veistin soneran omien sivujen kautta, mutta siellä en pysty laittaa teille viestiä. Lukee että se tulee vasta toimimaan muutaman kuukauden kuluttua kun muokatte vielä sivuja. yritin jättää soittopyynnön, mutta sekään ei ollut mahdollista koska koskee laajakaista liittymän. Nyt kuitenkin alan olla aika turhautunut. Yhteydenotto ei saisi olla niin vaikeeta.Haluaisin päättää sopimukseni mutta lomaketta tai mitään ei löydy mistään. Ainoa tapa sopimuksen purkaamiseen vaikuttaa olevan asikaspalvelunumeroon soittaminen. Mutta harmittaa kun joudun maksaa rahallisesti ja ajallisesti kauheesti että odot