Säännöt ja muut oleelliset tiedot.
Tiedotteemme telia.fi -sivulla: AsiakaspalveluAsiakaspalvelumme puhelinpalvelu on suljettu maanantaina tapaninpäivänä 26.12.2022Päivystämme seuraavissa asioissa myös pyhien aikaan ympäri vuorokauden:Yksityisasiakkaat p. 020 690 400 (mpm/pvm)PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7 TV-vikojen häiriöilmoitukset 24/7 Chat palvelee 24/7Yritysasiakkaat, pk-yritykset p. 020 355 800 (8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)Yritysasiakkaat, suuryritykset p. 020 693 693 (mpm/pvm)Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7 PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7Katso asiakaspalvelun vinkit kuluttaja-asiakkaille joulunajan asiointiinTelia KaupatJouluaattona 24.12. auki ovat seuraavat Telia Kaupat: Helsinki: Kauppakeskukset Forum, Itis, Kamppi ja TriplaKuusankoski: Kauppakeskus VeturiMikkeli: Kauppakeskus StellaOulu: Kauppakeskukset Ideapark ja ValkeaRaisio: Kauppakeskus MyllyTornio: Kauppakeskus Rajalla På GränsenVantaa: Kauppakeskus JumboKaikki myymälämme ovat kiinni 25.1
Haluamme selkeyttää Telia TV -tuotealueeseen liittyviä keskusteluita ja helpottaa eri aiheiden sekä tilanteiden seurantaa täällä Yhteisössä. Vanhan Yhteisön aikana lähdimme aika isosti keskittämään keskustelua muutamaan ketjuun. Lopulta ne kuitenkin paisuivat todella pitkiksi joka toi mukanaan sen, että ruutujen molemmin puolin niitä oli vaikea seurata ja pysyä kartalla siitä missä mennään.Olemme pohtineet erilaista lähestymistä asiaan.Mitäs jos meillä olisi Telia TV -osion jaoteltaisiinkin esimerkiksi jotenkin tähän tyyliin:Osio: Telia TVAlaosio 1: Ohjelmaopas Alaosio 2: Tallennuspalvelu Alaosio 3: Kanavapaketit ja ohjelmakirjastot (sisältöihin liittyvät keskustelut) Alaosio 4: Digiboksit ja kaukosäädin (laitteet) Alaosio 5: Telia TV sovellukset Alaosio 6: Yleinen keskustelu Alaosio 7 : Ohjelmapäivitykset (lukittu, ei kommentointia)Jokaisessa osiossa käytäisiin keskustelua ainoastaan ko. osa-alueeseen liittyen. On sitten kyseessä mahdollinen häiriötilanne, käyttöopastus ja niin edelle
Yhteisötiimissämme on normaalia vähemmän moderaattoreita ainakin parin seuraavan kuukauden ajan. Tämä voi tuoda mukanaan sen, että vastaukset kysymyksiin, joihin tarvitaan Telian virallinen vastaus, niiden kanssa voi kestää normaalia pidempään.Resurssivaje on ollut jonkin aikaa, joten jos olette ihmetelleet aiempaa hitaampaa reagointia niin se on johtunut tosiaan tästä. Asia korjaantuu arviolta helmi/maaliskuulla, kun saamme rekrytoinnit valmiiksi.Pahoittelut tilanteesta ja kiitos ymmärryksestä 😊
Telia.fi -sivusto ei avaudu tällä hetkellä normaalisti. Korjaamme häiriötä parhaillaan.Pahoittelut ongelmista.--Muokkaus 10.12.: Toimii jälleen normaalisti
Kuten kesäkuussa vähän vihjailin niin tiedoksi, että olemme uudistamassa Yhteisöä 😎 Haluamme tarjota sinulle pikkasen paremman kokemuksen Yhteisön parissa ja tästä syystä olemme päätyneet vaihtamaan tämän nykyisen yhteisöalustan inSidediin. Tämä nykyinen Yhteisö sulkeutuu 14.10. ja avaamme upean, uudistetun Yhteisön seuraavan viikon (eli viikon 42) alkupuolella. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä Uudistukseen liittyy kolme vaihetta: Vaihe 1: Yhteisö muutetaan "Vain luku" -tilaan 12.10.2022 kello 1400 Tarkoittaa, että voit edelleen lukea Yhteisön keskusteluita sekä artikkeleita, mutta kommentointi sekä esimerkiksi kommenttien peukuttaminen ei enää onnistu. Tämä vaihe on tärkeä, koska sen ansiosta saamme kerättyä täältä kaikki keskustelut ja artikkelit, kommentit ja jäsenet talteen uuteen Yhteisöön. Vaihe 2: Yhteisösivusto sulkeutuu kokonaan 14.10.2022 Tässä vaiheessa nykyinen yhteisösivusto sulkeutuu täysin. Täällä olevat keskustelut ja artikkelit eivät ole enää silloin luettavissa olle
Olemme Yhteisössä järjestäneet monen monituista arvontaa ja kilpailua aikuisille. Yhdessä SkyShowtimen kanssa järjestämme arvonnan tällä kertaa lapsiyleisölle! Eikö olekin kivaa? Siispä kysy lapselta: Mikä on sinun lempihahmo Ryhmä Hausta ja mikä siinä on parasta? Pyydä lastasi, kummilastasi, sukulaista, naapurin tai ystävien lasta kertomaan tai piirtämään vastaus, ja jaa se meille ja muille tähän ketjuun. Toteutustapa on vapaa! Vastaamalla voit voittaa liput neljälle henkilölle supersuosittuun Ryhmä Hau Live! -esitykseen 12.11.2022 Helsingin Jäähalliin! Kisa-aika on 11.-26.10.2022 ja arvonnan voittaja ilmoitetaan torstaina 27.10.2022. Voittaja arvotaan kaikkien osallistuneiden kesken! Jokaisella osallistujalla on siis yhtäläiset mahdollisuudet voittaa 😁> Lisätietoa esityksestä: https://www.pawpatrollive.fi/ Huom! Matkat ja mahdolliset muut kulut ovat voittajille omakustanteiset. Arvonnan säännöt: Hi
Osa teistä voi vielä muistaa wanhan, Soneran aikaisen Kysy ja keskustele -palstan. Perustimme sen vuonna 2009 ja vuonna 2014 palsta muuttui Sonera Klaaniksi ja samalla phbpp-alusta vaihtui Lithiumiin. Nykyään firma tunnetaan nimellä Khoros ja tämä vuosi on järjestyksessään kahdeksas, kun käytämme heidän alustaansa. Nyt on aika uudistukselle - uusi yhteisöalusta Olemme saaneet teiltä vuosien varrella palautetta muun muassa yhteisöalustan käytettävyydestä ja se onkin yksi suurimmista syistä sille, että olemme tehneet päätöksen vaihtaa yhteisöalusta kokonaan uuteen. Uusi Yhteisö on näppärä ja helppo käyttää, olet sitten tietokone- tai puhelinkäyttäjä 🙂 Uusi alusta tuo mukanaan myös uusia ominaisuuksia.Tavoitteemme on, että uusi yhteisöalusta on käytössä viimeistään lokakuussa.Siirrämme kaikki keskustelut, artikkelit sekä jäsenet tottakai myös, tältä nykyiseltä alustalta sinne uuteen. Tähän liittyen meillä on useita erilaisia ideoita sekä mietittäviä asioita, joihin haluan sinut mukaan k
Kerää pisteitä ja voita Kirjoittele, kysy ja kommentoi. Neuvo muita. Samalla keräät pisteitä. Palkitsemme top 3 eniten pisteitä keränneet tuotepalkinnolla. Arvomme myös yhden voittajan kaikkien pisteitä keränneiden keskuudesta. Voit halutessasi myös lahjoittaa voittamasi palkinnon jollekin toiselle yhteisöläiselle ja jakaa näin hyvää mieltä eteenpäin. Jos joku tietty yhteisöläinen on jäänyt mieleesi, hän on esimerkiksi auttanut toisia erityisen hyvin, tai hän on kirjoittanut jonkun tosi hyvän kommentin, tai hän kirjoittaa aina tosi tsemppaavasti tjsp. niin voit halutessasi lahjoittaa palkintosi hänelle 🙂> Palkinnot syyskuussa Voit valita yhden seuraavista Telian brändituotteista: Aineeton palkinto --> Telia TV -leffavuokrauksia (4 maksutonta leffaa valintasi mukaan) Aineellinen palkinto 1 --> Nimimerkilläsi tuunattu, uniikki Telia Yhteisö -kahvimuki Aineellinen palkinto 2 --> Langaton latausalusta Aineellinen palkinto 3 --> Langaton varavirta-akku Aineellinen palkint
Lokakuussa emme järjestä kilpailua ja laske pisteitä, koska Yhteisö uudistuu täysin ja vaihdamme käyttämämme yhteisöalustan uuteen. Palaamme pisteiden ja kilpailun merkeissä asiaan sitten uuden Yhteisön puolella 🙂>
Kerää pisteitä ja voita Kirjoittele, kysy ja kommentoi. Neuvo muita. Samalla keräät pisteitä. Palkitsemme top 3 eniten pisteitä keränneet tuotepalkinnolla. Arvomme myös yhden voittajan kaikkien pisteitä keränneiden keskuudesta. Voit halutessasi myös lahjoittaa voittamasi palkinnon jollekin toiselle yhteisöläiselle ja jakaa näin hyvää mieltä eteenpäin. Jos joku tietty yhteisöläinen on jäänyt mieleesi, hän on esimerkiksi auttanut toisia erityisen hyvin, tai hän on kirjoittanut jonkun tosi hyvän kommentin, tai hän kirjoittaa aina tosi tsemppaavasti tjsp. niin voit halutessasi lahjoittaa palkintosi hänelle 🙂> Palkinnot elokuussa Voit valita yhden seuraavista Telian brändituotteista: Aineeton palkinto --> Telia TV -leffavuokrauksia (4 maksutonta leffaa valintasi mukaan) Aineellinen palkinto 1 --> Nimimerkilläsi tuunattu, uniikki Telia Yhteisö -kahvimuki Aineellinen palkinto 2 --> Langaton latausalusta Aineelline
Kerää pisteitä ja voita! Tai halutessasi lahjoita palkinto toiselle yhteisöläiselle Kirjoittele, kysy ja kommentoi. Neuvo muita. Samalla keräät pisteitä. Palkitsemme top 3 eniten pisteitä keränneet tuotepalkinnolla. Arvomme myös yhden voittajan kaikkien pisteitä keränneiden keskuudesta. Nyt voit halutessasi myös lahjoittaa voittamasi palkinnon jollekin toiselle yhteisöläiselle ja jakaa näin hyvää mieltä eteenpäin. Jos joku tietty yhteisöläinen on jäänyt mieleesi, hän on esimerkiksi auttanut toisia erityisen hyvin, tai hän on kirjoittanut jonkun tosi hyvän kommentin, tai hän kirjoittaa aina tosi tsemppaavasti tjsp. niin nyt voit lahjoittaa halutessasi palkintosi hänelle 🙂> Kesäkuun kilpailun palkinnot Voit valita yhden seuraavista Telian brändituotteista: Aineeton palkinto --> Telia TV -leffavuokrauksia (4 maksutonta leffaa valintasi mukaan) Aineellinen palkinto 1 --> Nimimerkilläsi tuunattu, uniikki Telia Yhtei
Toukokuu tuo mukanaan kaksi muutosta kuukausittaiseen kilpailuumme Lisäsimme listalle pari uutta palkintoa mistä voit valita omasi, katso lista alta 🙂> Ja, sen lisäksi, että palkitsemme top 3 eniten pisteitä keränneet, arvomme myös kaikkien pisteitä kerenneiden kesken yhden voittajan! Toukokuun kilpailun voittajat voivat valita yhden palkinnon alla olevasta listasta: Aineeton palkinto --> 4 kpl Telia TV -leffavouchereita (Telia TV digiboxilla, Telia TV digiboxi laajakaistalla tai Telia TV -sovellukseen) tai Aineellinen palkinto 1 --> Nimimerkilläsi tuunattu, uniikki Telia Yhteisö -kahvimuki Aineellinen palkinto 2 --> Langaton latausalusta Aineellinen palkinto 3 --> Langaton varavirta-akku Aineellinen palkinto 4 --> Juomapullo (lasia) Aineellinen palkinto 5 --> Juomapullo (terästä) Palkintojen arvo noin 20€ per palkinto. Mistä kilpailussa on kyse Aktiivisuus Yhteisössä kannattaa! Aina, kun neuvot toisia osallistut olemassa oleviin keskusteluihin avaat uusia ke
Aktiivisuus Yhteisössä kannattaa! Aina, kun neuvot toisia osallistut olemassa oleviin keskusteluihin avaat uusia keskusteluita tykkäät muiden kirjoituksista ja/tai kommentteista saat muilta tykkäyksiä omiin kirjoituksiin ja kommentteihin keräät itsellesi samalla pisteitä. Seuraamme pisteiden kertymistä viikottain ja toukokuun alussa palkitsemme kolme eniten pisteitä kerännyttä jäsentä. Voit voittaa valintasi mukaan joko Aineeton palkinto --> 4 kpl Telia TV -leffavouchereita (Telia TV digiboxilla, Telia TV digiboxi laajakaistalla tai Telia TV -sovellukseen) tai Aineellinen palkinto --> Nimimerkilläsi tuunattu, uniikki Telia Yhteisö -kahvimuki (katso kuva alta) Palkintojen arvo noin 20€ per palkinto (=4 leffavoucheria tai 1 kahvimuki). Homma toimii näin Aloita keskusteluita, ratko ongelmia, kysy ja keskustele. Muista ottaa huomioon Yhteisön säännöt Aloita vaikka näistä näkymistä: Keskustelut ilman vastausta Uudet keskustelut Julkaisemme keskiviikkoisin tässä kirjoituksess
Tervehdys Yhteisöläiset! Tiedoksenne, että nyt viikonloppuna 2.-3.7.2022 meillä ei poikkeuksellisesti ole täällä Yhteisössä päivystävää moderaattoria paikalla. Tänään perjantaina päivystelemme vielä normaalisti klo 20 saakka. 🤓> Tämä siis tiedoksi jos tulee jokin akuutti asia eteen, johon toivotte meidän apuamme. Asiakaspalvelumme tavoitat toki tuttuun tyyliin vuorokauden ympäri Minun Telia -asiakassivujen kautta! Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua, nähdään täällä jälleen maanantaina! ☀️> Psst. Yhteisössähän saat varmasti apua muiltakin Yhteisöläisiltä, eli jos mieltä askarruttaa jokin asia, niin availehan rohkeasti keskustelua ja laita viestiä!
Heinäkuussa moni meistä on lomalla, niin myös minä 😎> Joten seuraavan kerran Yhteisössä kerätään pisteitä jälleen elokuussa. Hyvää kesää kaikille. Ainakin toistaiseksi helle vielä hellii, ehkä jopa vähän liikaakin. Nähdään taas elokuussa ☀️> 😃>
Muokkaus 28.6.2022: Sisällöt on nyt ladattu talteen ja Yhteisö on jälleen avoinna 🙂 Vain luku -tilan aikana kommentointi, uusien keskusteluiden aloittaminen, peukuttaminen jne. on pois päältä. Lukituksen aikana voit kirjautua Yhteisöön ja lukea keskusteluita ja artikkeleita, mutta käytännössä muut toiminnallisuudet ovat pois päältä.Lukitsemme Yhteisön Vain luku -tilaan ensi viikon ajaksi, näillä näkymin 27.6 - 1.7. -väliseksi ajaksi. Lukituksen poiston suhteen aikataulu voi vielä vähän elää, jos jotain yllättävää tulee niin lukitus voi kestää vähän pidempäänkin mutta pyrimme siihen, että lukitus olisi päällä maksimissaan vain tuon viisi päivää.Pahoittelut mahdollisista ongelmista, joita lukitus voi aiheuttaa. Miksi Yhteisö on lukittu? Yhteisö uudistuu. Otamme syys/lokakuussa käyttöön uuden yhteisöalustan (Lue uudistuksesta lisää täältä). Siirrämme kaikki keskustelut ja artikkelit, jäsenet ja muut täältä vanhasta sinne uuteen.Lukitsemme Yhteisön, koska lataamme täältä kaikki sisällöt
Olemme avanneet uuden osion artikkeleille, joissa kerromme vastauksia asiakaspalvelulle usein esitettyihin kysymyksiin. Niiden avulla löydät apua nopeasti ilman, että sinun täytyy selata ja etsiä mahdollisesti pitkästä keskustelusta tieto johonkin meidän tuotteisiin liittyviin kysymyksiin.Jos artikkeleista ei ole apua juuri sinun kysymykseesi niin voit etsiä lisää neuvoja Yhteisön haulla tai lisätä kysymyksen johonkin aiheeseen sopivaan ja olemassa olevaan keskusteluun. Voit halutessasi myös aloittaa uuden keskustelun.Olemme kirjoittaneet muutamia artikkeleita jo valmiiksi ja kirjoitamme niitä vielä lisää. Ajatus on siis se, että löydät jokaiselta tuotealueelta useimmiten esitetyt kysymykset ja niihin vastaukset.Käy kurkkaamassa --> https://yhteiso.telia.fi/aihealueet-100 tai valitse minkä tahansa sivun yläreunan valikosta "Usein kysyttyjä kysymyksiä".Koetko artikkelit hyödylliseksi ja jos et niin miten niistä saisi hyödylliset? Haluaisitko kenties sinä kirjoittaa vastaavia ohjeita,
Heippa kaikki Yhteisöläiset! ☀️> Nyt viikonloppuna 18.-19.6.2022 meillä ei poikkeuksellisesti ole täällä Yhteisössä päivystävää moderaattoria paikalla. Tänään perjantaina päivystelemme vielä normaalisti klo 20 saakka. 😁> Tämä siis tiedoksi jos tulee jokin akuutti asia eteen, johon toivotte meidän apuamme. Asiakaspalvelumme tavoitat toki tuttuun tyyliin vuorokauden ympäri Minun Telia -asiakassivujen kautta! Mukavaa viikonloppua ja nähdään täällä jälleen maanantaina! Ja Yhteisössähän saat varmasti apua muiltakin Yhteisöläisiltä, eli jos mieltä askarruttaa jokin niin availehan rohkeasti keskustelua ja laita viestiä!
Muokkaus 8.6.2022 Lakko on päättynyt 7.6.2022 ja lakon piirissä olleet työntekijät ovat palanneet töihin. Ottaa varmasti kuitenkin aikansa, että saamme jonot purettua eri kanavista, työpyynnöt purettua yms. Hyvää kuitenkin on, että lakko on päättynyt ja pääsemme hiljalleen ns. normimoodiin. ----- ICT-alan lakko on alkanut 25.4 ja sillä voi olla vaikutuksia asiakaspalvelukanavien aukioloon. Asiakaspalvelukanavat voivat myös ruuhkautua lakon aikana. Lakko vaikuttaa myös Yhteisöön siltä osin, että moderaattoreita ei ole aina välttämättä paikalla, joten jos johonkin keskusteluun tarvitaan Telian virallinen vastaus niin lakon aikana vastaus voi tulla viiveellä. Pahoittelut tilanteesta ja mahdollisista ongelmista. -- Tiedotteemme telia.fi -sivuilla: Ammattiliitto Pro jatkaa maanantaina 25.4. alkanutta lakkoa. Myös Insinööriliitto on ilmoittanut toimihenkilötyöehtosopimusta noudattavien henkilöiden osallistumisesta lakkoon. Lakko l
Yhteisössä tehdään ja opitaan yhdessä. Meillä on myös yhteinen päämäärä - haluamme löytää neuvoja Telian palveluihin liittyen. Lukea niistä kokemuksia. Haluamme tehdä niistä myös koko ajan pikkasen parempia. Samaan aikaan haluamme myös oppia lisää kaikesta telealaan liittyvästä sekä uusista (digi) laitteista, millaisia niitä onkaan olemassa ja mitä niillä voi tehdä.Olet jo kenties kirjoitellut täällä Yhteisössä aiemminkin. Olet osallistunut keskusteluihin, ratkonut muiden ongelmia ja kertonut kokemuksistasi. Olet tehnyt niin koska on mukavaa, kun pääsee neuvomaan muita ja kertomaan mitä kannattaa tehdä tai hankkia. Samalla myös itse oppii jotain uutta. Myös muiden painamat peukut lämmittävät ja saa jatkamaan.Tai, olet seurannut menoa taustalla ja olet nyt päättänyt liittyä mukaan menoon. Tai olet nyt löytänyt Yhteisöön ja huomannut, että täällähän on vaikka mitä mielenkiintoista.Tiedämme, että toisten käyttäjien neuvot ja suositukset toimivat. Niissä on voimaa. Enemmän on enemmän ja t